Πατήρ Φιλόθεος Φάρος - "ΣΤΑ ΑΚΡΑ"

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008

Η γνώμη σας για τη ταινία ....

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πώς τιτλοφορείται η ταινία στα ελληνικά, με το ίδιο όνομα;

Κυκλοφορεί σε video club ή μπορώ να την βρω κάπου αλλού;

Ευχαριστώ .

Unknown είπε...

Απορώ πως αυτή η ταινία δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας...
Εκπληκτική ταινία....δεν χορταίνω αν την βλέπω.

Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας.
Κώστας

Σπύρος είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστούμε πολύ η ταινία απλά καταπληκτική σαν να ήταν χώριο απο το ΜΕΓΑ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ :)!!! ευχαριστουμε !

Κυριάκος είπε...

Κι εγώ απορώ όχι μόνο γιατί δεν κυκλοφόρησε στην Ορθόδοξη Εκκλησία, εκτός από μια στον Πειραιά, αλλά και γιατί πολλοί αγνοούσαν την ύπαρξή της.
Καταπληκτική ταινία.
Μπορείς να την δεις και έπειτα αυθόρμητα αναπροσδιορίζεις τη ζωή. Και ξανά και ξανά...

Διαβάτης είπε...

Την έχω δεί !
Συγκλονίστηκα !
Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο.

Artemis-R είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ